یا مهدی !

منجی بشریت

جهان تشنه کمال اخلاق است

یا مهدی !

منتظر
منجی بشریت جهان تشنه کمال اخلاق است

یا مهدی !

عاشقی دردسری بود نمیدانستیم/حاصلش خون جگری بود نمیدانستیم/ پر گرفتیم ولی باز به دام افتادیم/شرط بی بال و پری بود نمیدانستیم/ آسمان از تو خبر داشت و ما از تو../سهممان بی خبری بود نمیدانستیم/ آب و جاروی در خانیمان شاهد بود/از تو بر ما گذری بود نمیدانستیم/ این همه چشم به راهی نگرانم کرده/عاشقی دردسری بود نمیدانستیم/ هیچکس تاب و تب چشم تو را درک نکرد/هیچکس آه و غم قلب تورا محو نکرد/ نگرانم که پس از مردن من برگردی/پای تابوت سر بردن من برگردی/ نکند منتظر مردن مایی آقا؟/منتظرات بمیرن، میایی آقا؟/ من شب جمعه قرار تو دلم میخواهد/صبح فرداش کنار تو دلم میخواهد/

نظرات شما عزیزان:

maximilian
ساعت14:04---6 فروردين 1394
سلام.ایراد مال مرورگر من بود.نوشته ها کاملا مشخص اند.عالیه.موفق باشید.من یه پیشنهاد براتون دارم،اگه تونستید یه ایرانی که خارج از کشور هست یه سری شعر درباره ی واقعه ی عاشورا و امام زمان به زبان انگلیسی خونده واقعا عالیه اگه تونستید برای دانلود قرار بدید.اسم سایتشو تو TV گفت ولی متاسفانه یادم نیست.موفق باشید.یاعلی
پاسخ:چشم حتما ...تلاشمو میکنم . یا علی


maximilian
ساعت13:54---6 فروردين 1394
سلام.مطالب عالی.انتخاب تصاویر مناسب عالی.فقط نوشته ها در پس زمینه ی قهوه ای خوب مشاهده نمی شوند که شاید مال مرورگر من باشه.وبلاگ هم هنوز توسط مرورگرها شناسایی نشده ایشالله چندروز دیگه شناسایی بشه آمارتون میره بالا.موفق باشید.یاعلی
پاسخ:انشالله ... ممنون از نظرتون.اجرتون با امام زمان(عج) یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مهدیحضرت مهدیامام زمانامامحضرت قائمpqvj lindمهدی

تاريخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | 23:28 | نویسنده : منتظر |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.